Zondag in Side - Reisverslag uit Side, Turkije van Eygje Edel-Dekker - WaarBenJij.nu Zondag in Side - Reisverslag uit Side, Turkije van Eygje Edel-Dekker - WaarBenJij.nu

Zondag in Side

Door: Lena Boom

Blijf op de hoogte en volg Eygje

28 April 2013 | Turkije, Side

Eindelijk was het dan zo ver, we mochten uitslapen, als we maar om half 10 bij de bus waren voor vertrek naar de Internationale kerk (de St.Paul Union Church)in Anatlya waar de dienst om 11.uur begint. Het is bijzonder om in een zo andere omgeving te mogen samenkomen om uit Gods Woord te horen lezen en spreken. Voor de voorganger de zegen uitsprak hebben we als groep lied 172 uit de bundel “ zingen op vakantie” gezongen.De woorden van dat lied “Samen in de Naam van Jezus”, en “de Geest doorbreekt de grenzen”werden wel heel concreet.
Na de zegen kregen we op de binnenplaats van de kerk koffie/thee aangeboden, en spraken we met verschillende mensen. Na het afscheid reden we naar de plaats waar we de lunch zouden gebruiken.Daarna reden we naar het hotel. Tot het diner kunnen we ontspannen en genieten van rust en zon (of schaduw) het is hier 31 graden!! en ons voorbereiden op de avondsluiting.We mogen weer terug zien op een mooie (zon)dag.

• 28 April 2013 - 19:11

Dick En Marry:

Wat een belevenissen en het zit er alweer bijna op. Nemen jullie wat zonneschijn mee naar Nederland? Geniet nog maar even van al het moois

• 28 April 2013 - 20:12

Linda Vd Broek:

Hoi pap en mam,
    Ik heb vandaag de reisverslagen van de afgelopen week gelezen. Veel gezien en kunnen genieten van mooi weer. Geniet ook nog van de laatste dagen.

• 28 April 2013 - 20:30

Aad Melsen:

Beste reizigers,
    Weer genoten van jullie reisverslagen en foto's. We zijn wel een beetje jaloers dat we het van afstand moeten lezen en zien. We komen net uit de kerk en hebben Paulus ook gevolgd, maar dan uit de Romeinenbrief. Wonderbaarlijk dat Gods Woord toch over de hele wereld mag worden gehoord.
    Groeten Hanneke en Aad

• 28 April 2013 - 20:30

Aad Melsen:

Beste reizigers,
    Groeten Hanneke en Aad

• 28 April 2013 - 23:09

Ingeborg En Daan:

Dat zal zeker een bijzondere ervaring zijn geweest, die kerkgang. En wat een prachtige dag met zomerse warmte. Die hoteltuin is ook niet te versmaden. We wensen jullie nog een paar fijne dagen.
    Hartelijke groeten, Ingeborg en Daan

• 29 April 2013 - 01:09

Gabriëlle En Jan:

Lieve pap en mam,

Wat een prachtige foto's weer en wat fijn dat jullie zondag konden uitslapen!!! Geniet nog van de laatste twee dagen!!!!

Dikke kus

• 29 April 2013 - 09:59

Thera En Jan:

Hallo allemaal, we hebben de afgelopen weken genoten van jullie verslagen en foto's en zo een beetje met jullie meegereisd! Nu zit het er bijna op en maken jullie je klaar voor de terugreis. En wij...? Wij maken ons klaar voor de Koninginnedag, hebben de oranje-tompoucen gekocht, de oranjebitter koud gezet en het oranje shirt gestreken, kortom wij zijn er klaar voor :-)! Jullie nog een fijne afscheidsavond gewenst en natuurlijk een goede thuisreis! Tot binnenkort, hartelijke groeten, Jan en Thera

• 29 April 2013 - 10:11

Albert&Jelly Manschot:

We hebben jullie reis iedere dag gevolgd. Fantastisch zoiets te mogen beleven.
    Ook hebben van de fotos kunnen genieten. Toch een zegening deze reis te mogen meemaken en ook beleven. Een goede thuisreis en we hopen jullie weer in onze
    gemeente te mogen begroeten. We zien uit naar jullie verhaal !!!

Hartelijke groeten,

Albert&Jelly

• 29 April 2013 - 13:27

Joop En Anja :

Wat een mooi verhaal de belevenis van al de dagen en nu de zondag . Het lied ,samen in de naam van Jezus,, prachtig die verbondenheid.
    Wij hebben jullie allemaal gemist ,,er is inmiddels zo´ verbondenheid binnen onze gemeente dat wij dit nu wel extra voelen . ,,al die lege plekken gisteren in de kerk .
    Heel blij zijn met de mooie reis die jullie mochten maken en wij bidden dat de terugreis goed mag gaan en jullie veilig weer terug mogen komen .
    hartelijke groeten van Joop en Anja

• 29 April 2013 - 17:04

Rein En Nel Dekker:

Ook wij hebben genoten van jullie reis-verslag. Wat een geweldige reis is dat geweest!
    De foto's waren van een bijzondere klasse. Bedankt! Een goede reis terug en tot ziens.

Groet Rein en Nel Dekker

• 29 April 2013 - 17:46

Jeanette Rodenburg:

Hoi Liesbeth en alle anderen,
    Wat een mooi verslag weer met evenzo mooie foto's.
    Dank voor alle verslagen en een goede reis naar huis!
    Hartelijke groet,
    Jeanette